Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Wanneer worden mijn EarnieCoins omgewisseld in Korting?

Opmerkingen

10 opmerkingen

• Geert Delmeiren

Kan je aub concreter zijn over die Earniepunten?
    Ze worden omgewisseld in extra korting (en dus geld). Oké.
    Maar hoeveel earniepunten worden precies omgewisseld bij een aankoop?
    Een vast aantal voor een bepaald bedrag? Een percentage van je aankoopbedrag?
    Daar zijn jullie helemaal niet duidelijk over. Terwijl ik denk dat jullie daar wel belang bij hebben.

>> Hoe hoger je Explorer Badge, hoe meer EarniePunten er omgewisseld worden.
    Prima, maar maak dat eens concreet met een paar cijfervoorbeelden zodat het voor ons als klanten volledig duidelijk is hoeveel Earniepunten we kunnen verwachten. Nu doe ik aankopen en krijg ik soms earniepunten en soms niet.
    Het lijkt wel willekeurig. Geef eens de precieze regels waarmee jullie berekenen hoeveel earniepunten een aankoop oplevert.

UPDATE:
    Na behoorlijk wat over en weer gepost met de helpdesk, ben ik er uiteindelijk achtergekomen hoe de vork in de steel zit:
    - Stel, je hebt voor €1000 aankopen gedaan (BTW en verzendkosten NIET meegerekend) op een web shop waar je 2% extra korting krijgt via Earnieland.
    - Dat betekent dat je extra korting dus €20 bedraagt.
    - Als je nu een Explorer Badge hebt = Surfing, wordt je extra korting (van €20) met 1% verhoogd, maw. je krijgt dan €20,2 ipv €20.
    Aangezien 1 EarniePunt overeenkomt met € 0,01 worden in dit geval dus 20 van je earniepunten omgezet voor die verhoging van je korting met €0,2
    - Als je een Explorer Badge hebt = Earnie Beach, wordt je extra korting (van €20) met 5% verhoogd, maw 100 van je earniepunten worden omgezet in extra korting en je krijgt dan €21 ipv €20 extra korting.
    - Explorer Badge = Earnie Village => 10%, enz...

Opmerking:
    Als je verwacht dat je hier op je vraag een antwoord zal krijgen van mensen van Earnieland zelf, ben je eraan voor de moeite. Hier is het blijkbaar de bedoeling om elkaars vragen te beantwoorden.

4
  • Anneleen Muylaert

kan er meer info gegeven worden ivm de waarde van de earniepunten vb 1000 punten is hoeveel korting?

-4
  • Sara Coenen

Hoe en waar vind ik de verstopte Ernie!? Op deze site?

0
  • Geert Delmeiren

@Anneleen
    Ik lees op de site:
    1 EarniePunt komt overeen met € 0,01.
    Dus1000 Earniepunten = 10€

0
  • Marica nicque

hoe vind je de verborgen gouden Earnie. heb alle shops opengedaan en niets te vinden

0
  • lieve de boeck

versta er niets van heb meer dan 10000punten en er word niets mee gedaan naar mijn mening hoe komt kan toch omgewisseld worden niet?soms koop ik liever bij Chopbuddies veel makkelijker hoor en even goed.

lieve

-2
  • Mol X

Sinds een paar dagen ben ik zowel earniepunten kwijt als mijn level (verhoogde korting). Stuurde hiervoor reeds een paar mails maar kreeg er nog geen reactie op.... Geen idee hoe dit komt maar hoop dat dit gauw rechtgezet kan worden!  Heeft iemand hier ervaring mee?

0
  • Kurt Van de Weyer

Heb 639 earniepunten, wanneer en hoeveel korting krijg ik bij een aankoop? 

0
  • Geert Delmeiren

@Kurt: Ik stel voor dat je eerst eens de commentaren hierboven leest

0
  • Inge Gedopt

die earniepunten zijn dus gewoon dikke bullshit , als je de uitleg leest .

en he dikwijls ik ook earnieland activeren aanklik bij aankopen , in slechts 1 op de 5 keer of minder , komt de earnieland korting er doo !!! veel blabla , weinig krijgen !!!!!!!!!!!!!

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.