Ernieland zit in een nieuw jasje. Zowel inhoudelijk als visueel kreeg het platform een heuse update, maar wees gerust: online shoppen én geld terugkrijgen? Dat is nog steeds Earnieland! Hieronder leggen we je kort uit wat er allemaal veranderd is. Ontdek snel de 7 verschillen.
1. Frisse look
De website kreeg een opfrisbeurt. Met een strakke, hedendaagse look zorgen we voor een ware streling voor het oog. Ook het logo en onze ‘Earnie’ namen we onder handen en zien er voortaan een beetje anders uit. Het platform oogt niet alleen mooier, maar is ook veel gebruiksvriendelijker! Je aankopen doe je vanaf nu op een gestructureerde en overzichtelijke website.
2. Earniecoins
We hebben de ‘Earniepunten’ vervangen door Earniecoins! Wanneer je iets koopt, verdien je vanaf nu dus Earniecoins. In het volgende puntje leggen we uit waar je de coins naar hartenlust kan spenderen.
3. Welcome to the Earnieshop
Het uitgeven van je Earniecoins is heel eenvoudig. Je gaat naar onze gloednieuwe Earnieshop waar je leuke, exclusieve deals en/of vouchers kan scoren. Ofwel kies je dus voor een deal, waar je naast een bepaald aantal Earniecoins nog een klein bedrag oplegt. Ofwel kies je voor een voucher die je volledig betaalt met je Earniecoins en je zo een korting bij een bepaalde winkel oplevert.
4. Bye badges
Het is over en out voor de Earnie badges. In de plaats daarvan werken we vanaf nu met 3 levels. Level 1: guest, level 2: friends en level 3: family. Had je juist je eerste badge behaald? Niet getreurd, je wordt automatisch naar het 1e level overgezet. Had je zelfs al je tweede badge behaald? Dan word je ook automatisch overgezet naar level 2. Als je in aanmerking komt voor level 3, ontvang je van ons nog een mailtje. Het systeem is op die manier veel eenvoudiger en maakt het voor jullie makkelijker om via opdrachten snel te stijgen van level 1 naar level 2.
5. Referral programma
Goed nieuws: je blijft Earniecoins krijgen wanneer je een vriend of vriendin aanbrengt. Vanaf nu is het per vriend(in) eenmalig een vast bedrag, namelijk 500 Earniecoins. Met andere woorden: hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe meer Earniecoins!
6. Vriendenmodule
Vroeger had je een vriendenmodule. Omdat deze module gelijkaardig was aan het referral programma, besloten we de vriendenmodule te schrappen. De focus ligt nu volledig op het referral programma, waarbij je dus ook nog steeds Earniecoins kan verdienen.
7. Power up
We nemen ook afscheid van Power Up. Deze extra kortingen verdwijnen echter niet helemaal, oef! Ze zullen terugkomen op bepaalde momenten of bij bepaalde gelegenheden. Alert blijven is de boodschap!
8. Earnie app
Wist je dat er ook een Earnieland-app bestaat? Installeer de app en navigeer nog makkelijker op ons platform. Via de app kan je bovendien ook je gewenste deals en voucher nog sneller gebruiken. Download de app en ontdek onze online shopping community waar en wanneer je maar wil op een snelle en gebruiksvriendelijke manier.
Opmerkingen
5 opmerkingen
Beste,
Na het instellen van de extensie in Edge kreeg ik volgende melding en werd de extensie automatisch uitgeschakeld.
Earnie 2.0 is blijkbaar ook wat agressiever, Werd gezien als malware door Kaspersy antivirus software.
Earnieland
This extension has been disabled because it's been marked unsafe by the Chrome Web Store.
Details
Remove
Hey Rik!
Onze extensie werkt via de Google Chrome of Firefox browser. Wij krijg de extensie nog steeds te zien en lijkt ook nog correct te werken!
Als dit blijft mislopen bij jou, dien gerust een aanvraag in via https://community.earnieland.com/hc/nl/requests/new en dan helpen we je verder.
Happy online shopping!
Wat is het nut van de levels?
Bij mij verdwijnt de extensie ook constant uit mijn chrome extensie balk. Als ik ga kijken naar de instellingen van mijn extensies staat er bij die van Earnieland "Deze extensie schendt het beleid voor de Chrome Web Store". Best toch nog eens nakijken want meneer Rik Jacobs is niet de enige die er last van heeft ;)
Ik apprecieer het niet dat de extensie ook te voorschijn komt op andere websites dan degene waar jullie mee samen werken.
Het is bovendien heel verwarrend, want het algoritme werkt niet goed. Ik ben veel bezig met hernieuwbare energie, en op de meest onmogelijke websites probeert hij me naar energie.be te sturen.
Jammer, maar ik heb de extensie eraf gegooid.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.