NIET geregistreerde betalingen - ondanks dat de extensie zegt dat het een Earnieland URLkoppeling is

Opmerkingen

3 opmerkingen

Chantal Fransen

Ik heb dit deze maand al 3 keer meegemaakt met aankopen bij Lidl.  En telkens voor hoge bedragen!  Ik doe ook alles zoals het hoort doch geen enkele aankoop werd geregistreerd.  In het verleden heb ik er nooit problemen bij gehad.

Ik heb Lidl aangeschreven doch nog steeds geen antwoord hierop ontvangen.  Want volgens mij ligt de fout bij hen.

0
    Acties voor opmerkingen Permalink
    Moerbi P.I.

Heb je Earnieland zelf gecontacteerd? Of rechtstreeks naar Lidl?

0
    Chantal Fransen

Ik heb beiden gecontacteerd.
    Earnieland heeft ook vlug geantwoord dat indien Lidl hen toch de commissie zou sturen ik alsnog vergoed zou worden. 
    Maar wat het probleem zou kunnen zijn, dat zeggen zij niet.
    En Lidl heeft eergisteren pas gereageerd en vermeldt dat de artikels reeds verstuurd zijn.  "Ja, dat weet ik dus ook!".  Ik heb hen wel terug gemaild met de vermelding dat dit niet het probleem was en hen opnieuw mijn verhaal gedaan met verwijzing naar mijn vorige melding.  Dus nu afwachten.

Een vriend van mij heeft vorige week net hetzelfde met Lidl meegemaakt.  Dit is ook niet geregistreerd.

Tussen mijn aankopen van Lidl in, heb ik nog bij een andere shop besteld en dit verliep vlekkeloos.

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.