Verschillende vragen
1. Ik kan vrienden uitnodigingen door de naam in te tikken. Doch wanneer er iemand een link doorstuurt en ik hierop klik, kom ik gewoon op de algemene pagina van Earnieland. Heeft er nog iemand dit probleem of doe ik iets verkeerd?
2. Hoe kan ik van de geaccepteerde vrienden hun profiel zien? Hoe kan ik bijvoorbeeld weten wanneer ze jarig zijn?
3. Het lukt me ook niet om de link van een winkel te delen. Als ik op de winkel sta en dan boven rechts op het vak "Share this shop" klik, wordt dit zwarte vak gewoon langer. Ik kan er ook niets in typen. Wie kan me hier bij helpen?
De tweede vraag stelde ik ook reeds via de helpdesk doch die vraag staat nog steeds open. Ik heb dus nog steeds geen antwoord van Earnieland ontvangen.
-
Chantal
vraag 1: dit klopt, ik heb dit ook, gewoon ineens de persoon zijn naam intypen is het simpelste :-)
vraag 2: profielen kan je niet zien, toch niet zoals op Facebook. Je ziet enkel de naam, startdatum van lidmaatschap en de bijbehorende badge. Verjaardagen worden elke ochtend aangekondigd via je meldingen, alsook soms via de vriendenpagina, dan staat er rechts welke vriend jarig is en een bijbehorende knop zal het 'verjaardagscadeau van 100 earniepunten' verzenden.
vraag 3: probeer eens een andere browser zou ik zeggen. Wat gebeurt er als je ergens klikt op het zwarte vlak? Geeft hij een link naar ergens?
0 -
Ik kan alle namen intikken, jan piet joris of corneel er verschijnt niks
0 -
Ook bij het tabblad profiel 'vriendschappen' toestaan aanvinken.
0 -
Staat aangevinkt
0 -
dus als jij in het vakje om vrienden te zoeken bijvoorbeeld 'tom' intikt, dan verschijnt er niets?
0 -
Idd en heb al vele namen geprobeerd
0 -
vreemd
0 -
Begryp het ook niet , 🤷♀️
0 -
Bedankt Moerbi P.I. voor uw duidelijke antwoorden.
Ik heb de link van een shop kunnen delen via mijn smartphone. Hier zag ik in het zwarte vak een keuze verschijnen waar ik dan kon op klikken. Mijn PC doet dus wat moeilijk.
Hallo Chris,
Dat begrijp ik niet. Typ je de naam in de witte balk?
0 -
Ja onder de groene balk nodig vrienden uit
0 -
Heel vreemd. Kunt u misschien ook eens op een ander apparaat proberen zoals ik deed met mijn probleem?
0 -
Yep gelukt op i pad !!! Thnx
0 -
Fijn, dus ook opgelost.
Fijn weekend!0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
14 opmerkingen