Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Diverse aankopen worden niet geregistreerd

Voltooid

Opmerkingen

26 opmerkingen

• Stephanie DL

Wat vreemd... Mijn aankopen van vandaag worden wel geregistreerd. Blijkbaar moet er toch een (tijdelijk) probleem geweest zijn want nu werkt alles gelukkig wel naar behoren...

0
  • Ellen Seys

Nee, ik heb het nu ook al twee keer op een paar dagen tijd aan de hand gehad. En ook voor vrij dure aankopen...

0
  • Dieter Bruyns

Heb hetzelfde probleem ook al enkele keren voorgehad.

0
  • Isabelle Egels

Inderdaad, ook al meegemaakt en ja jammer als het om een dure aankoop gaat

0
  • Jacinthe H.

Ik heb het ook aan de hand, bij voornamelijk aankopen bij Groupon. Maar ik las dat de uitbetaling bij een aantal shops kan variëren owv het retourrecht. Bij Groupon kan het zelfs tot 4maanden duren. Misschien is dat bij jou ook het geval ?

0
  • Isabelle Egels

Amai 4 maanden ! Ja inderdaad was een aankoop onlangs bij groupon. Geduld hebben is dus de boodschap ;)

0
  • Ellen Seys

Als het omwille van het retourrecht is kun je dat normaal zien. De aankoop is dan wel geregistreerd, maar nog in afwachting.

0
  • Stephanie DL

Het gaat wel degelijk om de volledige aankoop die niet te zien is, dus niet over het lange wachten op een goedkeuring of uitbetaling hoor... Wanneer ik een aankoop doe, krijg ik meestal een halfuurtje later al melding dat de aankoop is toegevoegd aan mijn account. Dan duurt het effectief een aantal weken alvorens de aankoop is goedgekeurd en kan worden uitbetaald. Maar nu deze week verschijnen mijn aankopen gewoon helemaal niet op mijn account, net alsof ik gewoon geen aankopen gedaan heb. Ze worden dus gewoonweg niet geregistreerd terwijl Earnieland wel degelijk actief stond. Bij mij gaat het over Bol.com en Drogisterij.net.

0
  • Isabelle Egels

Inderdaad mijn aankoop bij Groupon werd dus ook niet toegevoegd aan mijn account ! En ben er zeker van dat Earnieland actief stond want ik werk nu met de extensie wat super handig en gemakkelijk is. Bij mij ging het nu wel maar over 38€ maar ik kan goed geloven als het over veel meer gaat dat dit totaal niet leuk is uiteraard.

0
  • Ellen Seys

Bij mij was het ook bol.com

0
  • Audrey Van Verdegem

Hallo, ik heb onlangs gekocht op 2 sites gekocht via de geinstalleerde link op laptop met mozilla firefox. Hij heeft steeds gezegd dat earnieland actief was maar geen van beide aankopen zijn zichtbaar bij mijn aankopen. Ik had deze sites nog niet eerder bezocht.

0
  • Jennis Vanhaeke

Welke sites zijn dat Audrey?

0
  • Audrey Van Verdegem

Hallo Jennis Verhaeke,

Dit zijn de verschillende sites:

Krijg tot 3% terug bij iedere aankoop bij Puma

en

Krijg tot 3,5% terug bij iedere aankoop bij La Redoute

was deze maand en vorige maand:

Krijg tot 2,5% terug bij iedere aankoop bij Farmaline

geen enkel van deze 3 zijn geregistreerd.

groeten

Audrey

0
  • Jennis Vanhaeke

Dankjewel voor de informatie.

Best bizar dat geen enkel van de 3 zijn werk gedaan heeft. Ik heb het even nagekeken maar geen er lijken zich geen problemen voor te doen bij geen enkele van de webshops die je aangeeft. Heb je misschien een advertentie blocker geïnstalleerd op je browser?

0
  • Audrey Van Verdegem

Hallo Jennis,

Neen niet geïnstalleerd. En staat steeds als:

Ingelogd als:

Audrey Van Verdegem

Earnieland: Op Earnieland

en tevens als je op de site staat komt er knop site activeren en doe dit ook steeds dus weet niet wat er verkeerd loopt.
    groeten
    Audrey

0
  • Leentje Van Laecke

Ik heb het nog maar pas tegengekomen en was een aankoop ook bij bol. com , heb de alles gedaan wat moest  , de aankoop iwas ok voor earnieland maar staat niet aangeduid bij de challenge ....
    was ook voor de power up maar ik kreeg heel weinig korting , soms maar enkele euro centtjes

0
  • Jennis Vanhaeke

Dag Leentje,

Op de challenges kan er soms wat vertraging zitten. Kan je misschie meegeven over welke het gaat? Je korting kan trouwens lager uitvallen omdat we korting geven op het bedrag zonder btw.

0
  • Leentje Van Laecke

De challenge om zeker 10 aankopen te doen probeer ik te halen . 
    tja jammer.

0
  • Jennis Vanhaeke

Jammer te horen Leentje maar je komt er wel. Misschien kan je onderstaande tips lezen om meer succesvolle aankopen te hebben. Bij mezelf worden bijna alle aankopen geregistreerd.

https://community.earnieland.com/hc/nl/articles/360004450491-Tips-voor-een-geslaagde-aankoopregistratie-

0
  • Leentje Van Laecke

heb ze gelezen , als je de site activeert gaat er automatisch een tab open .
    bedankt voor de steun jennis .

0
  • Cathy Bulens

Heb het ook voor gehad bij lidl

0
  • Eva Mortelmans

Ik heb het ook.
    Ik heb vandaag aankopen gedaan bij Zalando, JBC en Torfs.
    In die volgorde.
    Echter enkel de aankoop van Torfs staat in mijn aankopenlijst.
    Komen de andere nog? Of ben ik de korting gewoon kwijt?

0
  • Ingrid Poelmans

Hier van hetzelfde! Aankopen bij Torfs werden telkens geregistreerd, maar die van Vente-exclusive (2x op twee verschillende dagen!) niet en bij VE gaat het ook telkens om hoge(re) bedragen :(

Mamzel is mij ook nog nooit gelukt. Ik heb de indruk dat het vaak over dezelfde shops gaat. Dat is natuurlijk jammer, want als ik dat op voorhand wist dan had ik een andere extensie geactiveerd waar ik punten kan sparen.

0
  • Elly De Neef

Hier hetzelfde - aankoop via collishop en een aankoop via vente-exclusive. Nergens te zien in mijn account :(. Een aankoop bij AliExpress daarentegen wel. 

0
  • Nancy De Meyere

Idem hier. Laatste 3 aankopen van augustus nooit geregistreerd gezien. Zeer frustrerend want laatste aankoop deed ik ook om een power up te krijgen. 1ste aankoop Collishop, 2de aankoop Bol.com en 3de aankoop Medion. De extensie is geïnstalleerd en earnieland was geactiveerd. Volgens mij is er toch iets fout met het systeem als ik hier lees dat meerdere mensen dit voorhebben.

0
  • Bert Clybouw

Het is nu eenmaal zeer belangrijk dat je Earnieland op je juiste manier gebruikt om Extra Korting te ontvangen. Onthou dat de shop bepaalt of Earnieland een commissie krijgt voor je aankoop.

Earnieland krijgt enkel een commissie als je niet eerder via een andere website op de shop terecht kwam. Want in dat geval oordeelt de shop dat de gebruiker initieel niet van Earnieland kwam, maar van die andere website (bv Google). En wordt dus ook geen commissie toegekend.

Maak gebruik van deze tip: 

Er zijn Earnielanders die gebruik maken van een aparte browser voor hun Earnieland aankopen. Zo klikken ze niet per ongelijk door van op een andere website tijdens het surfen.

2

Bericht is afgesloten voor opmerkingen.