Lek facebook?
VoltooidIk heb geen connectie facebook - earnieland (app zelfs geblokkeerd op facebook).
Dit is reeds enkele jaren zo ingesteld.
Maar als ik mijn profielfoto op FB wijzig, dan neemt earnieland deze automatisch over. Dit vind ik ongepast!
Ik vraag me af welke gegevens zij nog meer van mij "gebruiken".
Via het contactformulier werd deze vraag wat afgewimpeld...
Ik zie ben van plan dit bij de Privacycommissie te rapporteren!
-
Officiële opmerking
Dag Kevin, speciaal op jouw verzoek kan je vanaf vandaag zelf een profielfoto uploaden in je accountpagina. Wanneer je dit doet zal deze gebruikt worden in plaats van je Facebook foto.
Zoals Bert eerder meldde slaat Earnieland geen gegevens op zoals foto's, vriendenlijsten, interesses of wat dan ook. We willen gewoon een leuk platform aanbieden waar mensen zonder zorgen een korting kunnen meepikken.
Linkje om je extra snel van dienst te zijn: https://www.earnieland.be/nl-BE/account/edit
-
Dag Kevin,
Wanneer je registreert met Facebook gaat Earnieland je profielfoto niet opslaan maar gebruikt het gewoon de link naar je foto op Facebook. Wanneer je een andere profielfoto instelt op FB blijft de link naar je profielfoto dezelfde, en zie je dus ook je nieuwe foto op Earnieland.Jouw Facebook profiel is publiek terug te vinden. Dit heeft dus niets te maken met de app. Eender wie kan je foto zien.
0 -
Als gebruiker heb ik toch het recht om die link te verwijderen en zelf een profielfoto toe te wijzen?
0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
3 opmerkingen