Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Kan ik vrienden maken op Earnieland zelf?

Opmerkingen

15 opmerkingen

• Moerbi P.I.

dat kan zeker

tabblad vrienden -> t.h.v. midden van de pagina kan je zoeken wie je wil

1
  • Sakina Vandecasteele

Ik werk met mijn smartphone, zou dit de reden zijn dat ik dit niet zie staan? Ik zie enkel mijn vrienden die ik zelf uitgenodigd heb via sociale media. Ik kan vb geen namen van mensen die al lid zijn niet zien. Ik kan U Moerbi P.I. vb niet als vriend toevoegen

0
  • Moerbi P.I.

Net even getest met mijn smartphone. Ook daar kan ik mensen zoeken op Earnieland en toevoegen. Begrijp niet hoe jij dat dan niet zou kunnen.

Spijtig dat we dus geen Earnievrienden kunnen zijn :-)

0
  • Sakina Vandecasteele

Eindelijk gevonden☺☺. Ik heb u een vriendschapsverzoek gestuurd en nogmaals bedankt!!

0
  • Jennyfer Verheye

Kan iemand mij helpen. Want ik weet niet juist hoe ik vrienden moet maken. Met gsm

0
  • Stéphanie De Waele

Naar account gaan, vrienden, en in de zoekbalk de naam intikken van met wie je vrienden wil maken

2
  • Jennyfer Verheye

Hallo Stephanie de Waele. Heb geprobeerd maar lukt niet zelf pfff

0
  • Moerbi P.I.

Wat zie je juist als je bij 'friends' zit?

Het zou me sterk lijken dat het niet werkt. De mobiele webpagina is net hetzelfde als de website. Enkel zou die nog beter afgesteld mogen worden voor smartphones :-)

0
  • Sakina Vandecasteele

Als je bij vrienden kijkt is het zo halfweg de pagina, net boven de namen van je vrienden. Het is via de gsm een soort witte balk waar je in kan typen, ik keek er ook telkens over.

0
  • Sakina Vandecasteele

Je gaat naar je eigen account, waar je alles ziet en dan net onder het blauwe om vrienden op fb te maken zie je het

0
  • Jennyfer Verheye

Hallo , ja heb al naam. In tikt. En dan. Gereed. Duwt maar hy wil blijft staan. Want ik werk. iPhone.

0
  • Jennyfer Verheye

Als goed begrypt. Moet ik account op fb doen en daar dan vrienden toevoegen. Want als ik kijk via fb 670 punt en op gewoon account 890. Begrypt niet sorry. Als ik te veel vraagt

0
  • Jennyfer Verheye

Als goed begrypt. Moet ik account op fb doen en daar dan vrienden toevoegen. Want als ik kijk via fb 670 punt en op gewoon account 890. Begrypt niet sorry. Als ik te veel vraagt

0
  • Caroline Gits

Bij mij lukt het ook niet , dus mss alemaal mij toe voegen dan geraak ik ook aan vrienden 😍

0
  • Katrien .

wanneer ik op 'zoek vrienden' tik kan ik via rechtse vakjes mensen uitnodigen via fb en dergelijke of daaronder via een e-mail adres. Het lukt me niet om mensen uit te nodigen die reeds lid zijn van earnieland. Wat zie ik over het hoofd? Om alvast wat mensen uit te nodigen : https://www.earnieland.com/nl-BE?referral=50755

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.