Vrienden uitnodigen via mail of link....
Om Earnievillage af te werken moet 1 persoon zich registeren via de link.
Vervelend want wat als er niemand interesse toont ??
Ik zit niet op facebook dus heb ook geen honderden vrienden
Zit er dus goed vast !
Bij Earniemountains bijvoorbeeld moeten 2 personen zich registeren op dezelfde dag, nog beter !
Zal hier dus goed vooruit gaan NOT
-
Om nog maar te zwijgen van vrienden maken op earnieland zelf.... Ik heb de laatste dagen zoveel vriendschapsuitnodigingen verstuurd en slechts 4 hebben me toegevoegd. Een vriend van me heeft meer dan 100 vrienden op 1 dag gemaakt! Ik begrijp er niets van.
0 -
ik heb je toegevoegd, Ingrid!
0 -
Ik heb momenteel 1 vriend op earnieland !
Bij deze heb ik jou ook uitgenodigd Ingrid0 -
Voila dames, met een beetje samenwerking komen we er wel. Bedankt om me toe te voegen.
0 -
Inderdaad ! Ik vraag mij alleen af waar je in godsnaam de uitnodiging kan accepteren ?
Heb zo net mijn vriendin uitgenodigd ( op earnie zelf ) en ze zegt dat ze niks terug vind van uitnodiging...0 -
Ik heb ook nog geen uitnodiging van jou ontvangen, Isabelle! Maar misschien duurt het wel even vooraleer die verschijnt. Vanmorgen had ik mijn eerste uitnodiging van iemand en die stond op de friends-pagina helemaal bovenaan.
0 -
Isabelle, ik heb al zeker 6 keer een vriendschapsverzoek naar jou verstuurd en telkens als ik later ga terugkijken bij je naam is er juist niets verstuurd. Heel vreemd! Zo gaan er geen vrienden bijkomen bij jou he...
0 -
Ingrid, ook ik heb nog steeds niks ontvangen ! Heb nu nog eens geprobeerd en er staat wel degelijk uitnodiging verstuurd. Maar we zijn er vet mee als we ze niet ontvangen... ik ga dat hier eens verder uitpluizen hoe het komt
1 -
Ingrid, ik heb een mail gezonden naar Earnie om mijn probleem uit te leggen en ze vinden het vreemd, gaan het eens nader bekijken. Afwachten dus ;)
0 -
Dag Isabelle, ik heb je een uitnodiging gestuurd, kan je hem zien?
Ik vind ook dat er te weinig reactie komt, maar dat komt wel goed, geef het wat tijd.
Kan je mij mss toevoegen?
We zitten precies op dezelfde golflengte qua reacties 😊0 -
Hallo Jacinthe, nopes geen uitnodiging ontvangen ! Bij deze heb ik eens een uitnodiging naar jou gezonden. Ze zijn ermee bezig met het uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Ik hou je op de hoogte. Groetjes
0 -
Dag Isabelle, ik begrijp er ook niets van. Ik heb geen uitnodiging van jou ontvangen. Ik ga hen ook mailen :)
0 -
Hallo, ze hebben het dus blijkbaar bekeken en zou moeten opgelost zijn nu. Jacinthe, jou heb ik kunnen toevoegen. Ingrid heb ik nog eens uitgenodigd. Bedankt ook aan Bert !
0 -
Super, bedankt allemaal 😊
0 -
Mij mogen jullie ook toevoegen...
0 -
Hoe nodig je mensen uit om je vriend te worden? En dan bedoel ik die al lid zijn...
0 -
Hoe nodig je mensen uit om je vriend te worden? En dan bedoel ik die al lid zijn...
-1 -
Hoe kan je op de vernieuwde website vrienden uitnodigen?Ik had een link gevonden doch deze werkt niet (404 not found).
0 -
Dag Bart, Dit zit niet meer in de vernieuwde website.
0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
21 opmerkingen