Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Vrienden uitnodigen via mail of link....

Opmerkingen

21 opmerkingen

• Ingrid Poelmans

Om nog maar te zwijgen van vrienden maken op earnieland zelf.... Ik heb de laatste dagen zoveel vriendschapsuitnodigingen verstuurd en slechts 4 hebben me toegevoegd. Een vriend van me heeft meer dan 100 vrienden op 1 dag gemaakt! Ik begrijp er niets van.

0
  • Merita Verbeke

ik heb je toegevoegd, Ingrid! 

0
  • Isabelle Egels

Ik heb momenteel 1 vriend op earnieland !
    Bij deze heb ik jou ook uitgenodigd Ingrid

0
  • Ingrid Poelmans

Voila dames, met een beetje samenwerking komen we er wel. Bedankt om me toe te voegen.

0
  • Isabelle Egels

Inderdaad ! Ik vraag mij alleen af waar je in godsnaam de uitnodiging kan accepteren ?
    Heb zo net mijn vriendin uitgenodigd ( op earnie zelf ) en ze zegt dat ze niks terug vind van uitnodiging...

0
  • Ingrid Poelmans

Ik heb ook nog geen uitnodiging van jou ontvangen, Isabelle! Maar misschien duurt het wel even vooraleer die verschijnt. Vanmorgen had ik mijn eerste uitnodiging van iemand  en die stond op de friends-pagina helemaal bovenaan.

0
  • Ingrid Poelmans

Isabelle, ik heb al zeker 6 keer een vriendschapsverzoek naar jou verstuurd en telkens als ik later ga terugkijken bij je naam is er juist niets verstuurd. Heel vreemd! Zo gaan er geen vrienden bijkomen bij jou he...

0
  • Isabelle Egels

Ingrid, ook ik heb nog steeds niks ontvangen !  Heb nu nog eens geprobeerd en er staat wel degelijk uitnodiging verstuurd. Maar we zijn er vet mee als we ze niet ontvangen... ik ga dat hier eens verder uitpluizen hoe het komt

1
  • Isabelle Egels

Ingrid, ik heb een mail gezonden naar Earnie om mijn probleem uit te leggen en ze vinden het vreemd, gaan het eens nader bekijken. Afwachten dus ;)

0
  • Jacinthe H.

Dag Isabelle, ik heb je een uitnodiging gestuurd, kan je hem zien?
    Ik vind ook dat er te weinig reactie komt, maar dat komt wel goed, geef het wat tijd.
    Kan je mij mss toevoegen?
    We zitten precies op dezelfde golflengte qua reacties 😊

0
  • Isabelle Egels

Hallo Jacinthe, nopes geen uitnodiging ontvangen ! Bij deze heb ik eens een uitnodiging naar jou gezonden. Ze zijn ermee bezig met het uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Ik hou je op de hoogte. Groetjes 

0
  • Jacinthe H.

Dag Isabelle, ik begrijp er ook niets van. Ik heb geen uitnodiging van jou ontvangen. Ik ga hen ook mailen :)

0
  • Isabelle Egels

Hallo, ze hebben het dus blijkbaar bekeken en zou moeten opgelost zijn nu. Jacinthe, jou heb ik kunnen toevoegen. Ingrid heb ik nog eens uitgenodigd. Bedankt ook aan Bert !

0
  • Jacinthe H.

Super, bedankt allemaal 😊

0
  • Sabrina D.

Mij mogen jullie ook toevoegen...

https://www.earnieland.be/en-BE?referral=34793

0
  • luc vandebeek

Rolandreekmans@gmail.com

0
  • luc vandebeek

rolandreekmans@gmail.com

0
  • Katrien Burghgraeve

Hoe nodig je mensen uit om je vriend te worden? En dan bedoel ik die al lid zijn...

0
  • Katrien Burghgraeve

Hoe nodig je mensen uit om je vriend te worden? En dan bedoel ik die al lid zijn...

-1
  • Bart Bart

Hoe kan je op de vernieuwde website vrienden uitnodigen?Ik had een link gevonden doch deze werkt niet (404 not found).

0
  • Bert Clybouw

Dag Bart, Dit zit niet meer in de vernieuwde website.

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.