Verborgen earnie
Ik heb weer alle sites afgegaan maar niets gevonden. Ongelooflijk eigenlijk hoeveel links er niet werken. Als ik hem nu niet vind smijt ik earnieland eraf en ga ik enkel nog via Familycard.be
-
bij ici paris xl zat hij eerder deze week
0 -
juist op de site geweest. niet te vinden. Zie je hem op startpagina of moet je heel de site doorbladeren?
-1 -
op de startpagina van earnieland klik je midden in de zoekbalk 'ici paris xl' en selecteer je die winkel
De pagina die hierbij volgt, daar zal de gouden earnie in het midden thv het logo zichtbaar zijn
0 -
dank je, heb hem gevonden. Mijn startpagina van earnieland stond op NL-NL ipv NL-BE
0 -
iemand een idee waar deze vandaag verborgen zit?
0 -
Vorige week was het nog disneyland, hopelijk ben je geholpen Lindsay :-)
0 -
momenteel moet je aan hondjes denken ;-)
0 -
Weet iemand waar de gouden earnie zit? Ben alle dagen de webshops aan het inkijken, maar niet te vinden😥
0 -
@katrien: bij "my photo fun" zit hij nu
0 -
@Rizvan Dankjewel!!!! Ik was al een hele tijd aan het zoeken, nu heb ik hem dankzij jou👍👍👍👍👍👍
0 -
weet iemand die op deze moment zitten?
0 -
Iemand die onze vriend weet zitten? Tot op heden nog niet gevonden :)
0 -
Ik ben er ook naar op zoek :-)
0 -
de alfabetische lijst afgaan en je zal hem vinden, beetje moeite doen ook hé :p
0 -
Ik ben ook al 14 dagen op zoek naar onze vriend earnie en vind hem ook niet, ben ook alfabetisch aant afgaan maar niks😩
Moet je doorklikken naar de shops zelf ook om hem te vinden? Want ik doe dat... Activeer en dan elke keer terug gaan! Pfff wat een werkske
0 -
zit bij philips op dit moment
hij zit bij de knop 'activeer webshop', niet op de website van de partner zelf
0 -
alain kan je me vertellen waar hij zit
0 -
super dank je!
0 -
Net gevonden op proxis, een gouden earnie met een pijl en boog.
0 -
Martine, dank je, heb net gevonden!!!
0 -
Kan je hem ook vinden met de smartphone of enkel op pc?
0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
21 opmerkingen