Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Extensie werkt niet meer bij Bol.com

Opmerkingen

5 opmerkingen

• Pieter Groeninckx

Na het rondkijken hier op het forum, mag ik nooit naar bol.com zijn gesurft met mijn browser voor het werkt. Maar heb net twee aankopen gedaan met een nieuwe vers geinstalleerde browser, waarmee ik geen enkele website bezocht heb. Wederom aankopen niet geregistreerd!

0
  • Bert Clybouw

Dag Pieter,

Geen paniek. Als ik het zo lees heb je inderdaad de aanbevelingen gevolgd en ben ik zeker dat je aankopen geregistreerd zijn. 

Bol.com heeft sinds gisterenmiddag wat problemen met de communicatie naar Earnieland waardoor alle aankopen vertraging hebben. We staan in contact met hen. We hopen dat tegen vanavond de aankopen van vandaag en gisteren binnenkomen.

Bedankt voor je geduld. Reageer gerust als je ze ziet toekomen in je account.

0
  • Pieter Groeninckx

Bedankt voor de info, aankopen zijn er net allemaal doorgekomen, waarvoor dank.

Volgende probleem: Hoe kan 1 van de 2 kortingen geweigerd worden van dezelfde bestelling? Er is dus geen sprake van een eerdere cookie of grotere cookie, want dit is in 1 aankoop gebeurt.

0
  • Pieter Groeninckx

Kan hier aub een antwoord op komen?

0
  • Bert Clybouw

Dag Pieter,
    Voor specifieke vragen omtrent jouw aankoop neem je best contact op met de helpdesk.

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.