Laag bedrag extra korting
Vandaag een aankoop gedaan via Bol.com voor een bedrag van 78€ en daar krijg ik maar 0,65€ extra korting voor. Terwijl ik onlangs een goed had gekocht voor nog geen 30€ en daar kreeg ik toen al meer dan de helft van de extra korting als die van vandaag
Ik dacht toch altijd dat des te hoger je aankoopbedrag is, des te hoger is je extra korting? 🤔
-
ik kan er ook niet altijd aan uit dit is precies zoals met de power up dan krijg je de ene keer ook meer dan de andere?
0 -
Wanneer je naar de pagina van bol.com op Earnieland gaat (https://www.earnieland.be/nl-BE/shop/bol-com), staat er (zoals bij verschillende andere webshops) een oplijsting van welke korting je op welk type producten krijgt. Voor bol.com is dit het volgende:
Extra Korting via Earnieland:
* 2 %: Baby, baby- en kinderkleding, mooi & gezond, sieraden, horloges & accessoires, e-books
* 1,5 %: Dvd, muziek, games, speelgoed, koken, tafelen & huishouden, dier, tuin & klussen, sport & vrije tijd, wonen & slapen
* 0,75 %: Witgoed, elektronica, notebooks & pc’s, tablets & mobiel
GEEN extra korting op boeken, enkel een power-upVandaar zal het verschil in je gekregen korting waarschijnlijk komen...
0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
2 opmerkingen