Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Ik kan Earnieland op bol.com niet meer activeren

Opmerkingen

8 opmerkingen

• Bert Clybouw

Dag Jurgen,

Waarom denk je dat dit niet gelukt is?

0
  • Jurgen Dictus

Mijn excuses, ik zie dat de bestelling er nu bij staat, ik vreesde ervoor omdat de Chrome extention niet wou verbinden, ben op die manier al enkele aankopen mislopen :-(

0
  • Jurgen Dictus

Beste support bij Earnieland, kunnen jullie aub verifiëren dat mijn laatste bestelling 5' geleden bij Bol.com terug door gegaan is? het gaat nu om een bedrag van 799Euro waardoor ik dit wel erg belangrijk vind. De Extensie ging nog niet dus ben ik vertrokken van de link op de Earnieland website. Maar ik zie de aankoop wederom niet in mijn Eranie lijst staan

0
  • Bram Masschaele

Beste Jurgen,

Uw recentste aankoop zal met wat vertraging in uw account terecht komen.

0
  • Kim Theuniers

Beste, ik heb al meerdere keren via Earnieland op Bol besteld maarsinds Maart komt het er niet meer bij 🙄

0
  • Bert Clybouw

Dag Kim,

Neem gerust even contact op met support zodat we dit kunnen nakijken voor je. Normaal worden alle aankopen van bol.com geregistreerd. Al kan het soms wat vertraging hebben voor ze in je account staan.

0
  • Peter Van Goethem

@Kim: ik heb hetzelfde probleem. Sinds maart wordt geen enkele bol.com aankoop geregistreerd!

0
  • Sara Coenen

hoi,

hier ook nog steeds hetzelfde probleem al weken geen bestellingen van bol geregistreerd

0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.