Ons hulpmiddel meldt wanneer je een webshop bezoekt waarop je Extra Korting kunt ontvangen. Moest je vergeten zijn via Earnieland te gaan, geeft de extensie een melding om Earnieland te activeren met een simpele klik.
Aan de slag gaan met de extensie kan in 3 simpele stappen:
Je kan kiezen tussen de Chrome extensie of de Firefox add-on:
Wanneer de extensie is geïnstalleerd zal er bovenaan rechts op je scherm een eekhoorntje verschijnen. Dit wil zeggen dat de extensie succesvol is geïnstalleerd. Klik op het figuurtje en daarna op de knop ‘ga hier aan de slag’.
Dit brengt je naar een nieuw scherm. Meld je eerst aan op Earnieland. Daarna kan je simpelweg de extensie koppelen aan je Earnieland account door op 'link' te klikken.
🏄 Surf direct naar je favoriete online shop.
✅ Activeer Earnieland via de herinnering.
💻 Deze verschijnt automatisch op je scherm
Opmerkingen
7 opmerkingen
spijtig dat deze niet beschikbaar is voor safari, hier werk ik het meest mee...
Hoi Lisa,
Er komt ook een extensie voor safari, maar hier hebben we nog geen lanceringsdatum voor.
Annelore
Is het intussen al geregeld voor Safari? Graag meer info aub
Voor Microsoft Edge zou ook handig zijn ;) Je bent inderdaad verplicht om met chrome of Firefox te werken.
Ik vergeet earnieland continu te gebruiken aangezien ik met safari werk. Heeft u na 2 jaar al iets meer info ivm de extensie voor safari? Dit zou echt wel heel handig zijn.
Wanneer komt deze voor Microsoft Edge ?
ik activeer earnieland via firefox of via de website en zo naar de shop. De helft van de keren valt de korting weg of staat er dat het niet geactiveerd heb. Zelfs na herhaaldelijke pogingen wordt earnieland niet geactiveerd. Vroeger had ik hier nooit problemen mee ..
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.